Korisnička podrška

Općenito

Korisničku podršku korisnicima s kojima je ugovoreno paušalno održavanje pružamo prema uvjetima iz ugovora.

Podršku ostalim korisnicima programa s kojima ne postoji važeći ugovor o održavanju pružamo prema cjeniku objavljenom na ovoj stranici (niže dolje). Napominjemo da korisnici s paušalnim održavanjem imaju prednost te da je moguće da korisnici bez paušalnog održavanja moraju čekati na podršku ovisno o situaciji, a osobito napominjemo da se na prijelazu godine i za vrijeme godišnjih odmora čekanje može odužiti i na veći broj dana.

Cjenik za podršku korisnicima bez paušalnog održavanja:

  • Intervencija spajanjem na daljinu (putem Anydesk aplikacije) 250,00 kuna za svaki započeti sat.
  • Telefonski poziv s upitima korisnika 65,00 kuna za svakih započetih 15 minuta.
  • Intervencije na podacima, izmjene u programu i ostali zahtjevi u programu 250,00 kuna za svaki započeti sat.
  • Dodatni sat obuke: 200,00 kn;
  • Satnica programera za specifične promjene u programu prema zahtjevima korisnika: 250,00 kn;
  • Ponovna instalacija programa Link 1.5 i Firebird servera s podešavanjam parametara 500,00 kuna
  • Ponovna instalacija SQL Server-a i serverskog dijela aplikacije s podešavanjima parametara za Link 3: 1.500,00 kn;
  • Ponovna instalacija klijentskog dijela aplikacije: 250,00 kn po računalu.
  • Troškovi dolaska kod korisnika na poziv korisnika 3,00 kune po kilometru za relaciju Ludbreg - korsnik - Ludbreg.
  • Fiksni trošak izlaska na teren na poziv korisnika 300,00 kuna.
  • Intervencija na fizičkoj lokaciji korisnika na poziv korisnika 250,00 kuna za svaki započeti sat rada kod korisnika (+ troškovi dolaska i fiksni trošak izlaska na teren).

Paušalno održavanje

Paušalno održavanje se ugovara na minimalno razdoblje od godinu dana. Plaćanje se može ugovoriti mjesečno, tromjesečno ili godišnje, ovisno o iznosu. Godišnje održavanje može obuhvaćati:

  • Nove verzije programa – sve promjene u programu i poboljšanja prema zahtjevima drugih korisnika programa;
  • Promjene zbog izmjene zakonskih propisa;
  • Promjene u programu prema novim zahtjevima korisnika ili intervencije na korisničkim podacima spajanjem kod korisnika na daljinu u maksimalnom trajaju od XX sati što ovisi o iznosu paušalnog održavanja. zahtjevi izvan ugovorenih sati se dodatno plaćaju prema cijenama za održavanje programa i podršku korisnicima po pozivu s popustom od 20%);
  • E-mail podršku i podršku putem web aplikacije Zendesk radnim danom od 8.00 do 16.00 sati tokom cijele godine;
  • U slučaju intervencije kod korisnika kada je promjene nemoguće napraviti spajanjem na daljinu, troškove puta plaća korisnik prema prijeđenim kilometrima po cijeni od 3,00 kn/km;

Portalu za korisničku podršku možete pristupiti ovdje.

Ostale dodatne usluge prema dogovoru s korisnikom.

PDV nije uključen u izražene cijene. Zadržavamo pravo izmjene cijena. Cjenik vrijedi od 1. prosinca 2015.g.