Digitalizacija uredskog poslovanja – SEUP Link 5

Sustav elektroničkog uredskog poslovanja Link 5 (SEUP Link 5) usklađen je s Uredbom o uredskom poslovanju (NN 75/2021), Tehničkom specifikacijom informacijskog sustava elektroničkog uredskog poslovanja koja je prilog Uredbi i Naputkom o brojčanim oznaka pismena te sadržaju evidencija uredskog poslovanja (NN 132/2021).

Osnovni modul evidencije uredskog poslovanja obuhvaća procese primitka, obrade, razvrstavanja i dostave predmeta i pismena u rad te otpreme akata kroz evidencije:

  • Urudžbeni zapisnik neupravnog postupka, Upisnik predmeta UP/I, UP/II uz mogućnost dodavanja više različitih knjiga postupka prema potrebama korisnika SEUP-a
  • Knjige primljenih pošiljki, Knjige otpreme pošiljka
  • Interna dostavna knjiga
  • Knjiga pismohrane
  • Upisnik o zahtjevima, postupcima i odlukama o ostvarivanju prava na pristup informacijama
  • Ostale evidencije prema potrebama korisnika.
    Od funkcionalnosti integriranih u sustav izdvajamo sljedeće:
  • Automatsko preuzimanje elektroničke pošte sa službenih adresa elektroničke pošte uz automatsko urudžbiranje odabranih poruka pri čemu se urudžbira sadržaj poruke i svi privici koji su stigli uz poruku.
  • Preuzimanje e-računa u SEUP s FINA servisa ili Moj e-računa servisa te urudžbiranje i potvrđivanje računa od strane referenata prema definiranom protokolu uz mogućnost promjene protokola ovisno o samom računu.
  • Optičko prepoznavanje teksta (OCR).
  • Interakcija sa sustavom ZUP IT – sinkronizacija šifrarnika i predmeta upravnog postupka
  • Razmjena pismena u SEUP-u putem eDelivery standarda i protokola – uspostava pristupne točke na jedan od dva navedena načina:
    • instalacijom pristupne točke na računalu Korisnika uz održavanje implementiranog sustava,
    • uspostavom pristupne točke za elektroničku razmjenu dokumenata na serveru tvrtke Logon d.o.o.
  • Potpisivanje dokumenata kroz SEUP korištenjem kvalificiranog digitalnog potpisa izdanog od strane FINE, AKD-a, SWIS com-a.

Sustav omogućuje pretraživanja u svim evidencijama po ključnim riječima po svim upisanim podacima.
Mogućnost proširenja funkcionalnosti prema zahtjevima korisnika.

Administracija sustava i upravljanje korisničkim pristupima podacima:

Inicijalno sustavu pristupa administrator s punim ovlastima nad aplikacijom. Administrator kreira uloge i korisnike, te pridružuje korisnike ulogama. Ukoliko već postoji neka baza korisnika (drugi računalni sustav ili Active Directory) moguće je posebnim procesima omogućiti automatsku sinkronizaciju uloga i korisnika.
Administrator može kreirati i dodatne administratorske uloge ukoliko je to potrebno i ovlastiti više ljudi za podešavanja prava pristupa na sustavu.

Tehničke karakteristike sustava

Implementaciju i pristup SEUP-u moguće je ugovoriti na jedan od sljedeća načina:
Instalacijom sustava na serverskom računalu Korisnika uz mogućnost:

  • pristupa informacijskom SEUP-u kroz web preglednik (Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox),
  • pristupa informacijskom SEUP-u kroz windows verziju;
  • Pristupom SEUP-u na serveru Ponuditelja usluge kroz web preglednik (Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox).

Razvojna platforma: Microsoft.NET 7.0.
Programski jezik: C#.
Korisnik ima mogućnost izabrati jednu od baza podataka:

  • Microsoft SQL Server 2022 (besplatna Express verzija ili licencirana verzija);
  • PostgreSQL.